venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

Trädgårdsmässan

Publicerad 2019-03-24 15:42:24 i Mig, bara mig, alltmöjligt,

ÅÅÅÅ vad jag fick inspiration och jag vill gärna ha en trädgård!
Idag hade vi förbokat att vi skulle kultivera oss med grönt&skönt på trädgårdsmässan. Det var Morsan, Anette, Carro och jag. Vi var där straxt efter dom öppnade och det var ganska skönt att gå upp tidigt (för att vara söndag), gå ut med hundarna, äta frulle och sen dra.
Jag har dock väldigt ont i fötterna nu... och det var jobbigt att gå hem då det gjorde ont i foten. (Som aldrig blir bra.... 😞)
Jag köpte 4 luftblommor och örter/kryddor som jag ska sätta på balkongen.
Skaffade även 2 olika sorters pumpafrön, då Ronnie har velat köpa det de senaste höstarna lagom till Halloween. Nu får han plantera och fixa det själv 💓.
Ja just det, vann vitklöver hos 'Biodlarna' som jag ska se till att så, både på Hundby och Ölsta. Så vi gynnar de stackars pollinerarna!
Sen köpte jag ju faktiskt hängande jordgubbar!
 
Detta betyder att jag egentligen inte har tid till att plugga!
Jag måste plantera och fixa med mina nyförvärvade växter och örter 😍.
Ha ha ha
 
Önskar alla en skön söndag.
Själv ska jag försöka ta mig igenom minst 2 artiklar och 3 powerpoint.
Vi får se hur det går då jag är helt slut i huvudet nu....
 
Kramåhej från en-vill-ha-en-egen-trädgård-tjej
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela