venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

rädsla

Publicerad 2019-03-06 21:53:37 i Mig, bara mig,

När det är såhär mycket stress som jag upplever och upplevt det senaste året, så är det ju förståeligt att det påverkar inte bara mig, utan hela min familj. Men det är jobbigt att få det emot mig, nu när jag är så uppe i det. Stress, skolan, prestation, dåligt självförtroende och rädsla. Denna rädsla att misslyckas. Både i skolan, med jobbmöjligheter och familjen. 
Det gör ont i hjärtat när jag mår såhär dåligt och jag vet att tiden inte är här än för ett avslut. 
Det känns som om det inte riktigt finns något stöd kvar från familjen... utan jag måste kämpa helt själv. Det gör mig ledsen.
Jag känner inte igen mig själv, jag har tappat gnistan och har utvecklats till en rädd, tjurig, gnällig människa.
Det är inte jag!
Må nu Universum och all kraft komma till mig och ge mig hjälp på min livsväg.
💫🧡💫

Kramåhej från en depp-tjej

Kommentarer

Postat av: Anette

Publicerad 2019-03-07 14:43:38

Stackare, det är inte bra att känna sig stressad - du behöver få en stark bubbla runt dig som beskyddar dig mot allt ondo. Att njuta i tillvaron är också viktigt! Det är ingen tröst, men försök se ljuset i tunneln och att du kommer starkare ur detta <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela