venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

Trött i kropp & knopp

Publicerad 2019-07-30 07:18:14 i Mig, bara mig, alltmöjligt,

Jag känner att min kropp säger ifrån nu, det är dags för en vila. En paus från tidiga mornar och orkeslösa eftermiddagar. 
Jag behöver tanka ny energi för den kommande hösten! Som jag vet kommer vara spännande och omvälvande 💫🧡💫.
På torsdag får jag ligga kvar i sängen tills jag känner mig redo att gå upp 😁.

Men idag är det tisdag.
Så straxt till jobb och göra de sista timmarna i juli månad.
 Njut nu av dagen mina kära medmänniskor - och förundras över vad den har att erbjuda ❤.

Kramåhej från en jagräknarner-tjej

Kommentarer

Postat av: Anette

Publicerad 2019-07-31 10:30:15

Åhh skönt att du räknar ner 💜 Lite välbehövlig vila är alltid rätt! 💗 Ses snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela