venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

Try before you die

Publicerad 2019-02-04 22:08:37 i Mig, bara mig, alltmöjligt,

Ja det har varit lite så jag tänkt. Jag har nu provat syntetdreads,  helt ok, men jag tror att riktiga skulle både kännas bättre att ta på och vara snyggare. 😁.


Sen har jag varit på sista sittningen på Sthlm Ink Tattoo. Det blev några timmar.... kom dit kl 11.00 och gick ut genom dörren 22.10. Men nu ska allt vara klart!



Dock så är ju armen nu rätt spänd och svullen. Det i kombo med att jag känner mig lite hängig och täppt i bihålorna känns inte som en bra kombo. Men petade i mig Ipren nu och ska sova  gott tänkte jag. I morgon är det seminarium = skola!.

Så nu är det dags att sätta upp lite nya mål och kolla mer vad som står på min bucketlist. 
🤩❤💪👍😍

En sak jag har tänkt på idag är att jag är så otroligt glad och så tacksam för min stora familj. Det kanske inte alltid är så att jag säger det till dom, men det är så det är 💖.

Med det önskar jag alla en riktigt härlig natt/ dag.
Njut av den och gör den till DIN 

🌛🌝🌜
Kramåhej från en som missat fira Imbolc tjej.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2019-02-05 12:44:36

Snyggt!! Skönt att ha fixat klart tatueringen.
Kul att du bockar av din bucket list 🤩
Kram kram

Postat av: Anette

Publicerad 2019-02-06 07:02:45

Skönt att du är klar med tatueringen.. Nice 😍
Tacksam över att vi har den fina familj vi har ❤️
Bra med bucketlist och avbockning ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela