venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

Kommande vecka.

Publicerad 2019-02-10 18:36:08 i alltmöjligt,

https://spiritatwar.blog/2019/02/08/wagledning-for-v7-med-wargmane/?wref=tp&fbclid=IwAR0BDuwtrZ26XzpS37WuqkrxYRlYQ1acJ_207tcN-Hhrw2C8xZQLScavToQ 
 
Så här kommer min kommande vecka att se ut, efter de kort jag intiutivt valde på Wargmånes bloggsida. 
Låter ju spännande! 💞
 
Vi tog en sväng ner till landet vi, jag, MrJ, Ronnie och Morsan.
Det var jätteskönt, även om det regnade hela lördagen. (Det stod att det skulle komma liiiite regn, men det var ganska mycket.. ) Nog för att snön försvann rätt fort tackvare det 😃
 
Morsan hade tagit med sig räkor och kokta ägg, så det blev mumsig räkmacka till Mellon. Vi var nog ganska överens när vi tippade vem som skulle gå vidare, men inte riktigt vilka som skulle gå direkt och vilka som skulle ta "andra chansen", men men.
Det har varit jätteskönt att vara nere och få en paus från allt. Iaf från min sida. Jag tog faktiskt en liten tupplur i soffan idag. Såååå skönt att bara koppla bort! Njuta av att höra folk röra sig runt omkring och småprata, men ändå inte känna att jag måste göra något.
 
Men nu är det söndag kväll och vi har ätit middag, jag har duschat och sitter nu i mjukisbyxor och ska kolla igenom den presentationen jag (och Janaki) ska göra i morgon.... 😬
 
Ny vecka och nya möjligheter! Det är så jag ska tänka inför dagarna som står framför mig.
Oj ja... jag glömde ju berätta att jag vann på Lotto!!!
Tjohoooo! Helt otroligt att det händer!
Först så blev jag så jättepaff och förvånad, självklart GLAD över vinsten. Sen kommer det där tänket... Vad lite det var för att vara 6 rätt, tänk om jag hade fått ett tillägsnummer, då hade det gått från 3600:- till 48.000:-... ja ni fattar. Men, men jag tycker det var jättekul att vinna! och på våra födelsedatum som jag alltid brukar spela på! + våran bröllopsdag. 💗
 
Nu får ni njuta av det som går att mjölka ut ur denna söndag.
Njut av tiden ni har med er själva. Njut av att göra det just DU vill göra!
Ta hand om dig själv, själsligt och kroppsligt <3 
 
Önskar alla en underbar kommande vecka!
Kramåhej från en-väntar-på-en-spännande-vecka-tjej 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Liselotte

Publicerad 2019-02-11 11:17:55

Härlig helg verkar det varit. Vinsten kom som grädde på moset då 🤩
Ha en fortsatt härlig vecka.
Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela