venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

Lite symptom...

Publicerad 2018-11-20 08:16:37 i Familj, Mig, bara mig, alltmöjligt,

Av att börja bli förkyld. 
Och i samband med att mensen med stor säkerhet att starta idag, gör det mig sååååå trött. Jag har även sovit dåligt ett tag nu. 
Ingen bra kombo!
Jag har kännt mig energilös och att läsa och plugga har inte gått som jag tänkt. Därför var jag nere och tränade lite igår, jag tänkte att jag skulle bli lite piggare 😁. Men kom hem, duschade och åt middag och sen var jag sådär trött igen. Det blev en kväll i soffan med plugg-ångest istället..

Jag har fått en tid för en tå-operation!
Känner mig nervös, jag har ju haft ont så länge nu så det är lite pirrigt att förhoppningsvis bli av med det. Jag började direkt tänka på små praktiska detaljer. Ska jag få kryckor? Vad ska jag ha på mig för skor? Och måste tvätta gympabyxor så jag har, då det är en procedur att duscha med bakteriedödande medel och byta till rena kläder 4 gånger innan själva operationen.
Men jag ska ringa och kolla med sköterskan idag, det där med hur jag ska "kunna" gå efteråt.

Nu ska jag maila min lärare och be om att få övningarna (som ska göra när jag opereras) i förtid, så jag kan göra dom på helgen innan.....

Ha en riktigt BRA tisdag!
Glöm inte att träffa de nära&kära medans du kan - man vet aldrig när det är försent.

Kramåhej från en tiden-räcker-inte-till-&-jag-vill-göra-massa-roligt -tjej
💚🧡💚🧡💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela