venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

karma

Publicerad 2019-01-11 23:48:58 i Familj, Mig, bara mig, alltmöjligt,

Ja idag har det känns rätt bra med slutspurten på vårt GIS-projekt. Jag har mest pillat med layout, referenserna och ja.. bilder& typsnitt 😁.
Vi blev klara vid ungefär halv fem, så då blev det mat här hemma. Mitt i allt kom jag på att jag glömt själva inlämningen! Jag hade mejlat till läraren och dom som ska opponera på vårt arbete, men glömt inlämningen  själva skolwebben 😀.  Så det blev straxt efter deadline som var kl 17.


Efter maten åkte jag mot Johnsson8. 
Det är alltid kul att träffa alla, även om omständigheter inte är så roliga. Jag hoppas att vi får hjälp med att lösa detta problem, så det blir bästa möjliga utgång. Dock inte roligt att kämpa mot "stora" bolag som banker, som har så mycket resurser och aldrig behöver stå till svars för sina misstag...

Nu ska jag släppa luren och släppa tankar. Det är dags för en god natt sömn!

Kramåhej från en tänk-ljusa-tankar-tjej 💫🧡💫
🧚‍♀️👱‍♀️🧞‍♀️👍🙌

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela