venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

Litet möte

Publicerad 2019-02-18 16:59:13 i Mig, bara mig, alltmöjligt,

Ikväll ska jag på möte med kemikaliegruppen på Naturskyddsföreningen. 
Vet faktiskt inte riktigt hur jag skulle beskriv gruppens syfte, men att belysa och informera om problem för medlemmar (& icke medlemmar) kanske.....


Så nu har jag inmundigat lite sushi på Sushi Yama i Söderhallarna. Alldeles i min ensamhet. 
Känner mig inte jättelätt så tur att jag har en banan i väskan med mig. Mötet håller på 18-20 så jag tror jag ska ta  en kopp kaffe också.

Jag åkte direkt från skolan så jag kommer till söder redan 15.30 ung. Har hunnit med en sväng på Kristallrummet på Hökens gata, kollat i en lampaffär vad lösa prismor till kristallkronor kostar och nu sitter jag här. Ska straxt dra mig vidare i lunktakt så jag inte kommer allt gör tidigt. 

Ha en trevlig måndag kväll nu och sov så gott. Själv ser jag fram emot att få komma hem och lägga mig i sängen ......

Kramåhej från en måndagstrött tjej ❤😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela