venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

Studiedag

Publicerad 2018-11-01 22:23:33 i Mig, bara mig, Nya lärdomar, alltmöjligt,

Idag åkte jag in till skolan och satte mig där och pluggade. SKÖNT,  utan avbrott för hundpromenad och lunchfix. Bara tid för läsa och försöka få ihop mina kunskaper inför tentan. Hade bestämt träff med en tjej från kursen och vi gick igenom lite ord och begrepp, men mycket är kvar för min del iaf. Åh hon var så gullig och hade med sig egengjord äppelmos till mig som en försenad födelsedagspresent 💗. Jag blir så rörd och glad!


Jag blev lite sen från skolan så när jag väl kom hem var både jag och Ronnie hungriga.... den kombon är inte bra. Samtidigt så tycker jag att han kunde ha börjat förbereda, duka eller nåt, medan han menade på att han inte visste vad vi skulle äta.... åhhh. Men men, efter maten blev vi lugna igen. 

Kvällen har tillbringats i soffan. Första halvan så lyssnade jag på Eva Dahlgren och stickade på min reflexmössa. Andra halvan ägnades åt mackätande och titta på "Tunnelbanan" och "Drömmen om slottet".

Nu är det dags att nanna kudden och se fram emot en BRA fredag och en mysig lördag då vi ska fira Halloween tillsammans med stora familjen.

Njut av dagen och njut av att du är du! 💫💚💫
Kramåhej från en studie-tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela