venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

Fettisdagen

Publicerad 2017-02-28 22:28:16 i Familj, Nya lärdomar, alltmöjligt,

Idag hoppade jag över föreläsningen och pluggade hemma.

Kände mig lite trött och nere redan i morse och det har inte blivit bättre..... 
Vet dock inte riktigt varför. Men tror att stress och inlärningsförmåga är några orsaker. 
Jag började i varjefall att koka lite ansiktsbalsam då allt är slut här hemma... och har inte ens tagit mig tid till att kolla om ingredienser finns till kokning av kräm.
Den blev smörig och bra. 👍
💫💚💫💚💫💚💫💚💫💚💫💚💫💚💫

Beordrade killarna att hänga tvätten jag satte på i morse men fick fixa om en del själv ändå 😐
De tog ut hundarna efter lunchen utan större protester,  men det kanske var för att jag sa att vi skulle gå ner på byn o fika 😁.

För mig och Ronnie blev det semla... men Teodor tog en macka istället.

Det var kul att få göra nånting med barnen på sportlovet i varjefall. 
Jag har ju inget utan går egentligen i skolan hela veckan.
Så det är klart jag fick svulla en semla på skolkardagen 😃😉😁

📚📚📚📚📚📒📓📕📖🕯

Imorgon är det redan onsdag och MARS!
Tiden går såååå fort!

Jag önskar att jag hittar ett sommarjobb där jag får bra lön och ledigt ca 2 veckor så jag hinner umgås med min familj ❤❤❤💚

Nu är det dags att nakna kudden. Bäst att somna fort innan magen börjar skrika högt.

Godnatt och sov så gott!

Kramåhej från en småtrött-smådeppig tjej






Kommentarer

Postat av: Liselotte

Publicerad 2017-03-01 21:25:46

Haha nakna kudden!! E det något nytt påhitt 😜😜
Mysigt att umgås med grabbarna med lite fika. Det behöver man. Kram kram 💗

Svar: He he hellre nakna än nanna... som jag tydligen försökte skriva 😘
Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela