venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

Freeeedag

Publicerad 2017-04-28 15:51:18 i Nya lärdomar,

Nu sitter jag här framför datan... har precis lämnat in rapporten från Slåbodamossen och det känns så skönt. Sista minuten :-)

------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår jobbade jag på Office Depot i Tyresö för första gången. Jag ska sommarjobba lite där i juli och augusti. Men igår var jag "entrévärd" och serverade kaffe och cupcakes. Det gick jättebra men jag hade så ont i mina fötter när jag kom hem :-(
Det blev inte många knop efter middagen där inte.....


I morse körde jag mc mellan 9-11 och efter det så blev det lunch och en liten stund i sängen. Känner mig faktiskt inte riktigt hundra.. kroppen och hjärnan är seg och jag har lite värk i nacken.
Hoppas det blir bättre tills i morgon!

Ge mig energi :-D
 
Här kommer en bild på en riktigt gammal och rostig vedspis. Den är till och med trasig - men den är min! (Okej vår då.... ;-)... mrJ får vara med och putsa på den.)
Den har stått i 'Astrids' hus hos kära syster Anette. Hittade tidningspapper innuti som var från 1949!
Det får bli ett sommarprojekt då jag vill bli klar med tentor, schampo och allt sådant först.
 
 
Jag och Anette var även på en föreläsning med Jenny Strömstedt genom Unionen.
Det handlade om jämställdhet och lite manligt/ kvinnligt. 
Hon är så lugn och cool. 
Det här var hennes sista slide.
Tycker den var så BRA!
 
Detta ska jag tänka på framöver i vad jag nu än tar mig för!
Tack så mycket.♥
 
Jag är så tacksam för allt jag har i mitt liv och de möjligheterna jag fått, och har tagit :-)
Just nu känner jag mig på så rätt väg!
Jag känner mig trygg i mig själv och trivs relativt med mig och min kropp (detta går ju i bergodalbana...). Jag är stolt över att jag vågat och vågar - som att börja i skolan, HÖGSKOLAN! och att jag snart har mitt mc-kort! 
Nästa grej jag vill lägga krut på är faktiskt min tatuering jag har format i mitt huvud.... att bygga ut min venus-planet till något i Alphonse Mucha stil.
 

Sådärja!
Nu är det dags att njuta lite av helgen.
Nog för jag ska läsa lite ekologi, men ingen stress på det.
 
Ta hand om varandra kära medmänniskor!
Njut av eldfesten λ
 
Kramåhej från en fredags-tjej
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2017-04-29 13:00:16

Härliga bilder och text du har gjort <3
Kul att jobba lite och tänka annorlunda!
Ha en underbar helg så hörs o syns vi snart <3
PUSSPUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela