venuswitch.blogg.se

Min vardag och strävan efter det underbara ❤

Schema

Publicerad 2015-08-30 19:50:24 i Familj, Hundar, alltmöjligt,

Ja då har jag gjort ett schema till familjen när det gäller utgång med hundarna. 😊
Passade på att lägga in ett angående disken också.... men det är inte lika noga för mycket mig. (Det är nämligen mrJ jobb alla dagar i vanliga fall 😁)


Idag har vi varit och firat två födelsedags'tonåringar'!
Pontus som har fyllt 17 och Jesper som blev 14 idag. Alltid lika roligt att träffas. 
Kul att få se Tobias lägenhet också. Jag skulle tycka det var jättekul att få fixa iordning ett hem, precis som jag själv skulle vilja ha det. (Med en summa pengar till hjälp!)
Hoppas de får som DE vill ha det 😉

Nu blir det lite tv tittande... kristallen.

Så kära medmänniskor, njut av resten av kvällen!

Kramåhej från en tv-tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Ångra aldrig något som fått dig att LE! Lever mitt liv i Solberga med man, två barn och två hundar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela